tip tOp

گلچین مطالب برتر..

tip tOp

گلچین مطالب برتر..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۷ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۶ - پروژه متلب
    عالی

نوروز 95 بدون کلاه قرمزی!

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۵ 

«فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و ساخت این فیلم به شکلی متفاوت، قطعی شده است. اتفاق‌های جدیدی قرار است در این نسخه سینمایی بیافتد و برای آن زحمات زیادی کشیده شده.

در این فیلم سینمایی از انیمیشن رئال نیز استفاده می‌کنیم و از چهره‌های مطرحی برای حضور دعوت خواهد شد. امسال مجموعه «کلاه قرمزی» برای تلویزیون ساخته نخواهد شد، چون تلویزیون پول پارسال را هنوز نداده است. البته ما به کسی بدهی نداریم، اما تلویزیون پول را پرداخت نکرده و علاقمند نیست که این برنامه اجرا شود».

آنچه خواندید بخش‌هایی از یادداشت‌های اخیر ایرج طهماسب در کانال تلگرام‌اش است که نبودن «کلاه قرمزی» را در نوروز ۹۵ قطعی می‌کند. ظاهراً برخلاف سال‌های پیش که بازی آمدن و نیامدن کلاه قرمزی و دوستانش میان سازندگان این مجموعه و مدیران تلویزیون به عنوان یک روند آشنا شکل می‌گرفت و در نهایت هم ساخته می‌شد، این بار قضیه جدی است، هر چند حمید مدرسی تهیه‌کننده مجموعه اخیراً تأکید کرده بود که این مجموعه ویژه نوروز ۹۵ ساخته خواهد شد. 

حال آنکه حمید جبلی اوایل بهمن امسال در حاشیه مراسم اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه عکس سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر آب پاکی را روی دست علاقه‌مندان به «کلاه قرمزی» ریخت.

 

او گفته بود: «امسال برنامه «کلاه قرمزی» از تلویزیون پخش نخواهد شد، چون تلویزیون هنوز دستمزد عوامل مجموعه را از سال گذشته نداده است». در جدال‌های کلامی درباره دستمزد و برآورد ساخت، هیچ گاه سابقه نداشت که حمید جبلی اظهارنظر یا دخالتی داشته باشد، ولی وقتی او وارد گود می‌شود، ناگواری اوضاع را باید دریافت.

در اینکه تلویزیون مشکل مالی و کمبود بودجه شدید دارد، اصلاً شکی نیست. ایراد از آنجا به تلویزیون وارد است که همین بودجه محدود با مدیریت نادرست، صرف کلی برنامه و شبه برنامه کم مخاطب و بنجل می‌شود. حال آنکه پذیرفتنی نیست برنامه‌ای مثل مجموعه «کلاه قرمزی» با میزان قابل توجهی از مخاطب، باید به خاطر پول از آنتن باز بماند.

 

مجموعه‌ای که عموماً در نظرسنجی‌های پس از نوروز، با هر کیفیتی از تولید، همپای سریال‌های گران و آثار نمایشی، رقابت کرده و بی اغراق بیشتر از خیلی از آنها دیده شده است، محبوبیت دارد و می‌خنداند.



سرگرمستان | غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز 95 موجه یا غیرموجه؟!

sargarmestan.com/.../the-absence-of-red-hats-marilyn-...

·          

Translate this page

12 mins ago - «فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و ساخت این فیلم به شکلی متفاوت، قطعی شده است. اتفاق‌های جدیدی قرار است در ...

غیبت نوروزی «کلاه قرمزی» قطعی شد | News File

newsfile.ir/.../غیبت+نوروزیکلاه+قرمزی»+قطعی+...

·          

Translate this page

قطره - Yesterday; علت پخش نشدن کلاه قرمزی در نوروز 95 مشخص شد حمید جبلی اعلام کرد برای نوروز 95سری جدید کلاه قرمزی برای تلویزیون ساخته نمی شود.

وضعیت «کلاه قرمزی» برای نوروز 95 | - حمید جبلی اعلام کرد ...

www.ghatreh.com/.../وضعیت-کلاه-قرمزی-برای-نورو...

·          

Translate this page

Jan 21, 2016 - حمید جبلی اعلام کرد برای نوروز 95 سری جدید کلاه قرمزی برای تلویزیون ساخته نمی ... هدایت جوامع بشری در دوران غیبت بر عهده فقها و علمای دینی است ...

غیبت نوروزی «کلاه قرمزی» قطعی شد | فیدگاه

feedgah.com/.../غیبت-نوروزی-کلاه-قرمزی-قطعی-شد/

·          

Translate this page

Jan 21, 2016 - غیبت نوروزی «کلاه قرمزی» قطعی شد. ... نخستین نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال95 کیش برگزار شد ...

بانی‌فیلم - غیبت نوروزی «کلاه قرمزی» قطعی شد - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/.../غیبت-نوروزی-کلاه-قرمزی-قطعی-ش...

·          

Translate this page

Jan 23, 2016 - وضعیت «کلاه‌قرمزی» برای نوروز 95 ... غیبت نوروزی «کلاه قرمزی» قطعی شد ... براینوروز ۹۵ سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» را در تلویزیون نداریم ...

جوان - نوروز سیما بدون کلاه قرمزی - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/.../نوروز-سیما-بدون-کلاه-قرمزی

·          

Translate this page

Jan 22, 2016 - نوروز 95 «کلاه قرمزی» نداریم ... غیبت نوروزی «کلاه قرمزی» قطعی شد ... اقبال دور از انتظار مردم به مجموعه محبوب کلاه قرمزی نوروزی در نهایت باعث شد ...

کلاه قرمزی جای خود را به موشهای کاموایی نمی‌دهد!

mellatbazar.ir/.../کلاه-قرمزی-جای-خود-را-به-موشهای-کام...

·          

Translate this page

Aug 23, 2015 - همین شد که بحث ساخت نسخه سینمایی جدیدی از این فیلم هم به مسئله غیبت قطعی کلاه قرمزی در نوروز 95 دامن زد و علاقمندان را ناامید کرد. با این حال، ...

غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۵ موجه یا غیرموجه؟! - خبر ایرونی

iruni.ir/news/558073

·          

Translate this page

بانی فیلم/«فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و ... غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۵ موجه یا غیرموجه؟ ... اس ام اس تبریک عید نوروز 95 ...

برنامه کلاه قرمزی - شمسه

salam98.ir/tag/برنامه-کلاه-قرمزی/

·          

Translate this page

اظهارات حمید جبلی درباره‌ی سرنوشت کلاه قرمزی ... نوروز 95 مربوط به تک جمله منتشر شده از حمید جبلی بود که حکایت از نبود کلاه قرمزی در نوروز 95. ... شبکه های اجتماعی نیز در صفحه های رسمی برنامه کلاه قرمزی جویای حضور و علت غیبت گابی شوند.

ستاره ها - اظهارات حمید جبلی درباره‌ی سرنوشت کلاه قرمزی

www.setarehnews.ir/fa/doc/news/65982/

·          

Translate this page

Jan 22, 2016 - اما مساله پخش نشدن «کلاه قرمزی» در نوروز فقط معطوف به روزهای پایانی سال نمی‌شود. ... نیست، درباره مجموعه «کلاه قرمزی» که عنوان شده است در نوروز 95 حضور نخواهد ... از حضور گلوریا هاردی و همسرش تا غیبت محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی.

ایرج طهماسب و رد شایعات ریز و درشت کلاه قرمزی و هیأت همراه جای ...

tnews.ir/news/66A246836106.html - Translate this page

Aug 23, 2015 - ایرج طهماسب و رد شایعات ریز و درشت کلاه قرمزی و هیأت همراه جای خود را ... هم به مسئلهغیبت قطعی کلاه قرمزی در نوروز 95 دامن زد و علاقمندان را ناامید کرد.

دانلود تمام قسمت های کلاه قرمزی عید نوروز 95 – 1395 ...

jadide.ir/دانلود-تمام-قسمت-های-کلاه-قرمزی-عید-نور/

·          

Translate this page

تصاویر کلاه قرمزی نوروز 95, دانلود کلاه قرمزی 95, دانلود کلاه قرمزی عید 95, دانلود کلاه قرمزی عید ... دانلودکلاه قرمزی ۹۵, دانلود کلاه قرمزی عید نوروز ۹۵, دانلود کلاه قرمزی عید ۹۵, دانلود کلاه قرمزی نوروز ۹۵, ..... انواعغیبت + آشنایی با غیبت مباح و جایز ...

آمدن یا نیامدن «کلاه قرمزی» و هیأت همراه! | فرهنگی - جی پلاس

jplus.jamaran.ir/culture/?p=21382

·          

Translate this page

Aug 23, 2015 - همین شد که بحث ساخت نسخه سینمایی جدیدی از این فیلم هم به مسئله غیبت قطعی کلاه قرمزی در نوروز ۹۵ دامن زد و علاقه مندان را ناامید کرد. با این حال، ...

حضور پور سرخ در سریال نوروز 95 - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=حضور+پور+سرخ+در...نوروز+95

·          

Translate this page

Jan 23, 2016 - البته گویا الناز حبیبی در این سری غیبت دارد. .... اظهارات جبلی و طهماسب درباره کلاه قرمزی 95 مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» هر سال پخش می‌شد اما ...

** غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۵ ** . .... - International ...

https://fa-ir.facebook.com/.../posts/912465058837222

·          

Translate this page

غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۵ ** . . به گزارش پایگاه خبری تعاون، ایرج طهماسب در گفت‌وگویی با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا «کلاه قرمزی 95 » را در حال ساخت دارد؟

بالاترین: غیبت «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۵ / همین جوری خالی خالی!

https://www.balatarin.com/permlink/2015/.../3990677

·          

Translate this page

Nov 2, 2015 - به گزارش تعاون، ایرج طهماسب خبر داد که امسال قصد ندارد مجموعه‌ کلاه قرمزی را برای تلویزیون آماده بکند و وعده ساخت فیلم سینمایی‌اش را داد.

غایب اصلی سریال کلاه قرمزی (+عکس) - iranbanou.com

www.iranbanou.com/.../187339-غایب-اصلی-سریال-ک...

·          

Translate this page

مانتو رنگ سال 95 ... سریال کلاه قرمزی که در نوروز 94 از شبکه دوم سیما در حال پخش است، یک غایب بزرگ دارد. ... در کلاه قرمزی سبب شده برخی کاربران شبکه های اجتماعی نیز در صفحه های رسمی برنامه کلاه قرمزیجویای حضور و علت غیبت گابی شوند.

پخش آنلاین کلاه قرمزی 95 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/tag/پخش-آنلاین-کلاه-قرمزی-95 - Translate this page

یک نت دانلود کامل قسمت های برنامه کلاه قرمزی نوروز ۹۵ با لینک مستقیم و کیفیت ... کلاه قرمزی ۹۵,دانلود کلاه قرمزی ۱۳۹۵,دانلود قسمت ۱ یک کلاه قرمزی عید نوروز ۹۵,دانلود ... از موانع گذشت و فیلتر نشد · راز طول عمر وغیبت بعضی از پیامبران چیست؟

وضعیت «کلاه قرمزی» برای نوروز 95 - آکا

www.akairan.com/.../news201612223321642378.htm...

·          

Translate this page

Jan 22, 2016 - حمید جبلی اعلام کرد برای نوروز ۹۵ سری جدید «کلاه قرمزی» برای تلویزیون ساخته نمی شود. ... برای تلویزیون ساخته نمی شود. ,کلاه قرمزی،نوروز 95،مشرق،مشرق نیوز،آخرین اخبار,[ ..... غیبت عجیب پرسپولیسی ها در مراسم ختم بهزادی.

تلویزیون باز هم ناز کلاه قرمزی را می خرد؟ | مجله اینترنتی کهلیک

kahlek.ir/index.php/news57917 - Translate this page

Nov 12, 2015 - قصد داریم سریال «کلاه قرمزی» را پیش از نوروز 95 ضبط کنیم که در ایام نوروز با عجله به انجام کارهای آن .... غیبت ریوفردیناند در دیدار خیریه بکام.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی