tip tOp

گلچین مطالب برتر..

tip tOp

گلچین مطالب برتر..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۷ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۶ - پروژه متلب
    عالی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


علائم سرطان

پیشگیری عاملی مهم در مقابله با سرطان است. گرچه بعضی از علائم هشداردهنده این بیماری بسیار معمولی به نظر می رسد، اما باید توجه داشت که زنگ خطر جدی محسوب می شود و باید حتما به فکر تشخیص و درمان بود.با وجود انواع سرطان ها و علائم متفاوت بروز آن، بعضی از علائم در مورد همه سرطان ها مشترک است. همچنین ویژگی های افراد نیز با هم متفاوت است و از طرفی بیماری های زمینه ای مانند دیابت و فیبرومیالژی نیز تشخیص دقیق علائم سرطان را مشکل می کند.

مسئله پیشگیری همیشه اهمیت دارد. هیچ گاه نباید از کنترل های مرتب سلامتی غافل شد، چرا که گاه یک آزمایش خون ساده یا سونوگرافی می تواند، بیماری های جدی را در مراحل اول نشان دهد. همچنین همه ما می دانیم که وضعیت طبیعی بدن چطور است و تغییر در این شرایط را حتما متوجه می شویم، که نیاز به مشورت با پزشک خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۲

بهترین هدیه ها بر اساس شخصیت های افراد

بهترین هدیه ها بر اساس شخصیت های افراد

هدیه دادن به دوستان و اطرافیان به نظر ساده و بی دغدغه می آید اما وقتی در بطن ماجرا وارد می شویم تازه می بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است؛ از این نظر که معمولا نمی دانیم آنچه به عنوان هدیه در نظر گرفته ایم مورد پسند اوست یا نه؟

در اینجا سعی کردیم افراد را بسته به بارزترین ویژگی شخصیتی شان به چند گروه تقسیم کنیم و بگوییم برای هر کدام چه هدیه ای می تواند مناسب باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به هدیه دادن دارید و برای تان مهم است آنچه به عزیزتان هدیه می دهید موردپسند او باشد، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۰


تکنیک ها و روش های دیر ارضا شدن

متاسفانه مشکل زودانزالی و نرسیدن ارگاسم با کیفیت یکی از اختلالات رایج رابطه زناشویی است . فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می کنند.

روش های دیر ارضا شدن را در ادامه مطلب بیاموزید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۴


خندوانه ، رامبد جوان

مجری برنامه خندوانه اعلام کرد پخش نشدنِ این برنامه در سه شنبه شب با اینکه اتفاق خوبی نبود ولی در برنامه سازی چیز عجیبی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۰


یک کارشناس اقتصادی گفت: یک خانوار 4 نفری با درآمد زیر 3.5 میلیون تومان در تهران زیر خط فقر محسوب می شود.

غلامرضا کیامهر کارشناس اقتصادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط موجود و گرانی کالاها و خدمات در تهران خانواده ای که درآمد زیر 3.5 میلیون تومان داشته باشند زیر خط فقر محسوب می شوند.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت ها در سال های گذشته موجب پایین آمدن قدرت خرید خانوارها شد به طوریکه درآمد یک خانواده کفاف خرج های اولیه را هم نمی دهد.

کیامهر در ادامه افزود: سرانه پایین اشتغال به این معناست که در یک خانواده 4 نفره پدر خانواده کار می کند و بقیه اعضای خانواده مصرف کننده هستند.

وی با اشاره به راهکارهای افزایش اشتغال در جامعه افزود: در صورت بهبود فضای کسب و کار شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده و در نتیجه رونق اقتصادی تحقق پیدا می کند و این امر موجب افزایش اشتغال و قدرت خرید خانوارها می شود.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر فضای کسب و کار موجود هیچ جاذبه ای برای سرمایه گذاران خارجی ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۱


شروع صبح خوب

چند دقیقه ی اول صبح، مهم ترین دقیقه های هر روز هستند

 

چند دقیقه ی اول صبح، مهم ترین دقیقه های هر روزتان هستند و می توانند مثبت نگری و بهره وری را در طول روز برای شما رقم بزنند. شما هم لابد در حالت ایده آل با استفاده از اپلیکیشن یا ساعت زنگ داری که چرخه ی ریتم درونی شما را در بهترین زمان روز قطع می کند از خواب بیدار می شوید. بیدار شدن از خواب عمیق REM با صدای خشن زنگ ساعت، شما را برای یک روز نه چندان دوست داشتنی همراه با خستگی و بدخلقی آماده می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۹

زوج هایی در زندگی موفق ترند که در برابر هر پنج بار لبخند ، فقط یک بار اخم بر چهره شان می نشیند

زندگی موفق

 

آیا می دانید «نسبت پنج به یک» چیست و چه تأثیری در زندگی مشترک شما دارد؟ «نسبت پنج به یک» جادو نیست اما جادو می کند. باور ندارید، امتحان کنید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۵