tip tOp

گلچین مطالب برتر..

tip tOp

گلچین مطالب برتر..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۷ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۶ - پروژه متلب
    عالی

فال روزانه.. 19 اسفند 94

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ


انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین فروردین:

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می رساند را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی 

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما" به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما در روزهای آینده شادی های بسیاری را به دست می آورید، برای اینکه از شادی تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو***خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

نرگس کرشمه می برد از حد برون خرام***ای من فدای شیوه چشم سیاه تو 

تعبیراز سر جنگ بذ خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین خرداد:

روز پر فراز و فرودی در پیش دارید. البته بیشتر از نظر احساسی در حالت نرمال و پایدار نخواهید بود. برای اینکه کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید، بهتر است تنها باشید. خیلی در جمع ها حاضر نشوید یا دست کم، حرف نزنید و اظهارنظر نکنید. امروز همانند اسفنج هستید، هر حسی را سریع به خود می گیرید. مراقب باشید امروز به چه کسانی نشست و برخاست دارید. سعی کنید با رویاهایی که در سرتان هست، دنیای خود را تغییر دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ***که تا چو بلبل بی دل کنم علاج دماغ

به جلوه گل سوری نگاه می کردم***که بود در شب تیره به روشنی چو چراغ 

تعبیر: اینقدر به جوانی و شادابی و زیبایی خویش مغرور نباش. همیشه جوان و شاداب نمی مانی. فکری هم به حال پیری خود بکن، با فخر فروختن و قیافه گرفتن از اجتماع طرد می شوی و هم در جوانی و هم در پیری تنها می مانی. پس قدر جوانی خویش را بدان و شادابی خود را با دیگران تقسیم کن.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین تیر:

اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت 

تعبیر تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی تان نسبت به آن چیزی که فکر می کردید می تواند هم لذت بخش تر و هم اطمینان بخش تر باشد. انتظارات شما می توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود***پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند***گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود 

تعبیر: با خیالبافی و حسرت کشیدن کاری از پیش نمی بری و به هیچ مقام و منزلتی هم نمی رسی. این طوری به جای عقل، جهالت به سراغت می آید و ایمانت هم کم می شود. عمر عزیز خود را به بطالت صرف کرده ای بدون اینکه به نتیجه ای برسی. به واقعیات بپرداز و رویاها را فراموش کن.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین شهریور:

آدمی هستید که معمولاً باعث شادی دیگران می شود، اما مشکل این جاست که گاهی زیاده روی می کنید، یعنی حاضرید که خودتان را نادیده بگیرید تا هر طور شده دیگران را خوشحال کنید. امروز ممکن است ناگهان حرفی بزنید که اصلاً به عواقب آن توجه نکرده اید. قصدتان این نیست که کسی را ناراحت کنید، اما باید برای خودتان هم وقت بگذارید. پس سعی کنید مرزهایی را برای روابط تان درنظر بگیرید که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم 

تعبیرفعلا" نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین مهر:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند***پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند

به فتراک جفا دل ها چو بربندند بربندند***ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند بفشانند 

تعبیربا یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آبان:

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت های شما باعث می شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

روشنی طلعت تو ماه ندارد***پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم***خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد 

تعبیربسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیتتان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچکس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سایقه ی خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آذر:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی ارادگی تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله

ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه

تعبیر: فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین دی:

شما دوستانی که باید داشته باشید را دارید. مهم این است که چگونه با آنها رفتار کنید و آنها را برای خود نگه دارید. امروز باید بیشتر روی کارها و حرف های خود توجه داشته باشید. البته احتمال اینکه کمی عصبی باشید زیاد است. اما این به این مفهوم نیست که نتوانید از زیبایی ها و خوبی ها ی امروز لذت ببرید. خوشبختانه این شانس را دارید تا با عشقتان در مورد رابطه خود بیشتر حرف بزنید و آن رابهتر از قبل کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود***گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی***آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود

تعبیرمردانگی و مروت نیست که بخواهی به ضعیفان زور بگویی. گاهی تحت تاثیر حرف های مرددم آنچه را که برای خود نمی پسندی انجام می دهی. اگر دهن بین باشی شمع دلت خاموش شده و قلبت تیره می گردد. همیشه از خداوند کمک بخواه نه از بنده ی او. هر کاری را با وضو انجام بده تا لایق درگاه حق باشی.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین بهمن:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم***ز جام وصل می نوشم ز باغ عیش گل چینم

شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد***لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم

تعبیر: رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اسفند:

امروز سرشار از شور و اراده خواهید بود، انرژی بسیاری دارید و احساس قدرت و توانمندی می کنید. امروز روزی فوق العاده برای برداشتن آخرین قدم ها به سوی اهدافی است که مدتی طولانی برای رسیدن به آنها تلاش کرده اید. کیفیت نتایجی که به دست می آورید و دیده شدن زحماتتان شما را غافلگیر خواهند کرد. اگر به دنبال به دست آوردن چیزی و یا پیدا کردن عشقرویاهایتان هستید به جای منتظر نشستن باید دست به کار شوید، این شما هستید که باید اولین قدم را بردارید، اما در این راه می توانید از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. تمام روز پیام های عاشقانه برای شریک زندگیتان بفرستید و شبی رمانتیک همراه با هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم***که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم

چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم***روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم 

تعبیریه قولی که داده اید عمل کنید. از صحبت کردن با نامحرمان بپرهیزید. مدتهاست که در پی حاجت خودتان این در و آن در می زنید. فکر می کنید دیگران از عهدی که با شما بسته اند پشیمان شده اند. امید داشته باشید گره ی کارتان باز می شود و کسانی کمکتان می کنند به شرط اینکه به نصایح آنها گوش کنید. به لطف خدا از دامی که برایتان پهن کرده اند رهایی پیدا می کنید و شیطان را شکست می دهید و به دولت و نیک بختی می رسید.


فال روز چهارشنبه 19 اسفند 1394 - نمناک

namnak.com/28089-فال-روز-19-اسفند-1394.html

·          

Translate this page

16 hours ago - فال روزانه و فال روزانه 19 اسفند 94 و فال واقعی و فال امروز و فال واقعی 19 اسفند 94 و فالماه تولد خود را در نمناک بخوانید.

فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 94 :: جدیدترین اخبار روز

news99.blog.ir/post/فال-روزانه-چهارشنبه-19-اسفند-94

·          

Translate this page

17 hours ago - فال روز چهار شنبه 19 اسفند 94| فال روز 94/12/19 - فال نوزده دوازده نودوچهار. فال روزانهفردا چهارشنبه 19 اسفند 1394 | فال 19 اسفند 94 فال امروز من.

فال امروز شما چهارشنبه 19 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ ...

www.akairan.com/talebini/fale.../falroozaneh.html

·          

Translate this page

فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظروزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1394 فال حافظ,fal hafez فال امروز ...

فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 1394 - خبرداغ

khabaredagh.ir/.../فال-روزانه-چهارشنبه-19-اسفند-139...

·          

Translate this page

14 hours ago - متولد فروردین : اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب ...

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 19 اسفند 1394 | فال روز

al4you.rozblog.com/post/41

·          

Translate this page

2 hours ago - فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال ...فال امروز شما چهارشنبه 19 اسفند 94،فال روزانه بر اساس ...

فال روزانه - بیتوته

www.beytoote.com/daily-horoscope/

·          

·          

Translate this page

فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 1394. ماه تولد. فال روزانه - چهارشنبه19 اسفند 1394. قوچ .... فال روز متولدین اسفند: امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و ...

فال امروز چهارشنبه 19 اسفند 94 | فال روزانه + فال حافظ - مجله ...

permag.ir › همه مطالب  فال روزانه

·          

Translate this page

8 hours ago - فال امروز چهارشنبه 19 اسفند 94 | فال روزانه + فال حافظ فال روزانه 19 اسفند به همراه فال حافظ با تعبیر فال روزانه و فال حافظ بر اساس ماه تولد فال ...

فال امروز سه شنبه، 18 اسفند 1394 - طالع بینی و فال روزانه بر ...

https://talebini.org/

·          

·          

Translate this page

مشاهده فال امروز خود در بهترین و کاملترین سایت طالع بینی و فال روزانه فارسی, farsi talebini roozane, fal e ruzane.

فال امروز چهارشنبه 19 اسفند 94 - بهترینها - نصربلاگ

behtarinha.nasrblog.com/.../فال-امروز-چهارشنبه-19-اس...

·          

Translate this page

19 hours ago - فال روز چهارشنبه 19 اسفند 94 ,فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 94, طالع روز چهارشنبه 19 اسفند 1394, فال 19 اسفند 94, فال 19/12/94, فال فردا ...

فال روزانه 19 اسفند 94

newdaily-roz.seeblog.ir/page-759039.html

·          

Translate this page

1 day ago - فال امروز شما سه شنبه 18 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ ... www.akairan.com/talebini/fale- Page 2 of about 481,000 results (0.20 seconds) 

Search Results

پو اس ام اس | فال روزانه 19 اسفند 94

newnatije.poosms.ir/page-69328.html

·          

Translate this page

23 hours ago - 3 days ago - فال 16 اسفند 94 فال امروز شما یکشنبه 16 اسفند 94،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد ... فال روزانه دوشنبه 19 بهمن 1394 | فال امروز ...

فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 1394 | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../فال-روزانه-چهارشنبه-19-اسف...

·          

Translate this page

13 hours ago - فال روز چهار شنبه 19 اسفند 94| فال روز 94/12/19  فال نوزده دوازده نودوچهار. فال روزانهفردا چهارشنبه 19 اسفند 1394 | فال 19 اسفند 94 فال امروز من.

طالع بینی چهارشنبه 19 اسفند 94 | مدل جدید 95 | عکس ...

nowruz95-model2016.ir/.../طالع-بینی-چهارشنبه-19-ا...

·          

Translate this page

13 hours ago - تقریباً ۲۶۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۴ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید فال روزانهچهارشنبه 19 اسفند 94 :: جدیدترین اخبار روز ...

فال روز چهار شنبه 19 اسفند 94 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../فال-روز-چهار-شنبه-19-اسفند-...

·          

Translate this page

13 hours ago - فال روز چهار شنبه 19 اسفند 94| فال روز 94/12/19 - فال نوزده دوازده نودوچهار. فال روزانهفردا چهارشنبه 19 اسفند 1394 | فال 19 اسفند 94 فال امروز من.

فال سال 94 فال روزانه فال و طالع بینی من فال 1394 - همراه با علم

baelm.ir/.../فال-سال-94-فال-روزانه-فال-و-طالع-بینی-...

·          

Translate this page

فال روز چهارشنبه 19 اسفند 94 برای متولدین فروردین: تمام چیزهای خوب و جالب در حال ... فال روز سه شنبه 18 اسفند 94 برای متولدین فروردین: ممکن است سعی کنید که ...

فال روزانه 19 اسفند 94 - سایت تفریحی و بروز

01.pop-music.biz/2016/03/.../فال-روزانه-19-اسفند-94...

·          

Translate this page

2 days ago - فال روز چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴ برای متولدین فروردین: تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری ...

فال روزانه شنبه 19 دی 94 | برترین های نت

burundi18.shiektarinha.ir/page-181959.html

·          

Translate this page

فال امروز شنبه 19 دی 94 | فال روزانه + فال حافظ فال روزانه 19 دی به همرا ه فال حافظ با تعبیر .... فال روزچهارشنبه 19 اسفند 94 | فال روزانه 94/12/19; ... فال روز سه شنبه ...

فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 94

fun.iq9.ir/news/17555

·          

Translate this page

20 hours ago - فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 1394, فال فردا چهارشنبه 19 اسفند 94 , فال 19 اسفند 1394,فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 94,فال روزانه 94/12/19, فال ...

فال روزانه 19 بهمن 94 - مرجع فال ایران

www.omen-good.ir/tag/فال-روزانه-19-بهمن-94

·          

Translate this page

فال روز 19 بهمن 94,فال روزانه 19 بهمن 94,فال امروز 19 بهمن 94,فال روز دوشنبه 19 بهمن 94,فال روزانهدوشنبه 19 بهمن 94,فال امروز دوشنبه 19 بهمن 94,فال روز 19 بهمن,فال ...

فال روزانه سه‌شنبه 18 اسفند 94

www.kolbenews.ir/.../فال-روزانه-سه-شنبه-18-اسفند-...

·          

Translate this page

فال روزانه سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ,فال 94/12/18,فال فردا سه‌شنبه 18 اسفند 94, فال ... فال روزانه 18 اسفند متولدین فروردین ماه .... فال روزانه چهارشنبه 19 اسفند 94. فال ...

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی