tip tOp

گلچین مطالب برتر..

tip tOp

گلچین مطالب برتر..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۷ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۶ - پروژه متلب
    عالی

شرایط جدید پرداخت جریمه های رانندگی در اسفند 94

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ



شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی اعلام شد

 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی  , جرایم  رانندگی

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا شرایط جدید پرداخت جرایم رانندگی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «احمد کرمی اسد» اظهار کرد: رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020 با ارسال VIN خودرو، مبلغ جرایم خود را دریافت کنند.

وی افزود: همچنین رانندگان می توانند با اضافه کردن ستاره (*) در پایان ارسالی، شناسه قبض و پرداخت نیز دریافت کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگان همچنین می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 به نشانی www.rahvar120.ir و درج شماره بارکد پستی درج شده در پشت کارت خودرو نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند.

وی در مورد چگونگی پرداخت اقساطی تخلفات راهنمایی و رانندگی نیز گفت: تعدادی از افرادی که به مرکز اجرائیات مراجعه می کنند، اعلام کرده اند که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یک جای تخلفات معوقه را ندارند بنابراین امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس؛ رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در مورد چگونگی پرداخت در این روش تصریح کرد: متقاضی در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور 120 وارد بخش استعلام می شود، در این بخش درگاهی به اسم پرداخت جرایم وجود دارد که امکان پرداخت کلی و یا موردی مبلغ تخلفات در آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: برابر هماهنگی انجام شده امکان پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت و دستگاه های خودپرداز اکثر بانک ها هم اکنون فراهم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی