tip tOp

گلچین مطالب برتر..

tip tOp

گلچین مطالب برتر..

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۷ - پروژه هوش مصنوعی
    عالی
  • ۱۷ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۶ - پروژه متلب
    عالی

جدید ترین اس ام اس های روز ولنتاین

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .

 


قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود کشیدی برمودای من !!!

 

 

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست


 

 


بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات !
ولنتاینت مبارک !

 

 


یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

 

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .

 



قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

 

عمری با غم عشقت نشستم
به تو پیوستم واز خود گسستم
ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود
تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

 

 

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست

 


عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به یادش باشی

 


بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم

 



تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!

 



دوست داشته باش و زندگی کن!زمان برای همیشه از آن تو نیست

 

 

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!

 


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

 


اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد

 


من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.

 


زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

 


هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...

 


میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل " ب " برات میمیرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت میشوند، مثل " م " منتظر می مونند تا یه روز مثل " ی " یارت بشن.

 


حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی...

 

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت... کاش اگه پا میزاشت دلمون رو تنها نمیذاشت... کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیزاشت

 


قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

 


 

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

 


دل آدمها مثل یک جزیره دور افتادست ،اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره را ترک نکند

 


اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

 


عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند. روز ولنتاینت مبارک

 


گرتواین دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست که اون مال تو باشه، مهم اینه که باشه. نفس بکشه، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره

 



خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد

 

 


اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من

 


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی

 


 

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است
صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد
صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا
نشسته ام تا شاید صدایم کنی
صدایم کنی ومحبت بی دریقت را نثارم کنی

 


عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی..

 

 


تو مثل راز بهاری و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمیدانم

 


دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند....

 


آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد

 


فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست

 


شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشید میگشت که یهو یک ستاره بهش چشمک زد، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پایین، میدونی چرا؟! آخه گلها هیچوقت خیانت نمیکنن واسه همینه که گل آفتابگردان همیشه شبها سرش پایینه


اس ام اس جدید ویژه ولنتاین - بیتوته

www.beytoote.com/fun/sms/sms-valintain.html

·          

·          

Translate this page

ولنتاین,اس ام اس مخصوص ولنتاین,اس ام اس های ولنتاین,اس ام اس ولنتاین جدید,ولنتاین اس ام اس,اس ام اس ... میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست .

اس ام اس مخصوص روز ولنتاین - بیتوته

www.beytoote.com/fun/sms/sms-valntine-eghgh.html

·          

·          

Translate this page

ولنتاین,اس ام اس مخصوص ولنتاین,اس ام اس های ولنتاین,اس ام اس ولنتاین جدید,ولنتاین اس ام اس,اس ام اس ویژهولنتاین,اس ام اس تبریک ولنتاین,پیامک ولنتاین,ام اس اس ...

اس ام اس تبریک ولنتاین(3) - بیتوته

www.beytoote.com/fun/.../happy-valentines3-sms.htm...

·          

·          

Translate this page

اس ام اس تبریک ولنتاین اس ام اس ولنتاین تبریک ولنتاین هدیه روز ولنتاین ,تاریخ ولنتاین , اس ام اس روز عشق ,ولنتاین , پیام های عاشقانه , کارت پستال ولنتاین , پیامک روز عشق. ... پوشاک جدید زنانه و مردانه /با تخفیف · برترین های وبگردی.

ولنتاین 93 | عاشقانه ترین اس ام اس ولنتاین 93 - نمناک

namnak.com/804-اس-ام-اس-ولنتاین-2013---سری-3.html

·          

·          

Translate this page

اس ام اس های عاشقانه مخصوص ولنتاین 93 برای ابراز علاقه به کسی که دوستش دارید . سپندار مذگان ... که اگه یهروز ناراحتت کردم .... اس ام اس تبریک شب یلدا جدید سری 5.


Images for ‫اس ام اس روز ولنتاین جدیدReport images

More images for اس ام اس روز ولنتاین جدید


درد دلهای عاشقانه - اس ام اس برای روز ولنتاین

dardodelbadel.blogfa.com/category/38

·          

·          

Translate this page

درد دلهای عاشقانه - اس ام اس برای روز ولنتاین - جملات پر احساس‏ ... Valentine's Day Sms – sms valentine – اس ام اس valentine .... اس ام اس | SMS جدید ترین

اس ام اس ولنتاین 94 جدید عاشقانه|Valentine 2016 - مجله ...

www.nazbahar.com/.../valentines-day-new-sms-93-20...

·          

Translate this page

پیشاپیش فرا رسیدن ولنتاین ۹۴ – ۲۰۱۶ و سپندارمذگان (روز عشق) رُ به همتون تبریک میگم. تو این پست براتون مجموعه ی جدید و زیبای اس ام اس ولنتاین ۹۴ رُ قرار میدم.

اس ام اس ولنتاین - اس ام اس دوستی - Blogfa

doosti20.blogfa.com/page/valentayn

·          

·          

Translate this page

اس ام اس دوستی - اس ام اس خداحافظی پیامک - اس ام اس ولنتاین - اس ام اس دوستی اس ام ... ام اس روز عشقاس ام اس روز دوستی جدید ترین اس ام اس هی ولنتاین اس ام اس 25 بهمن) ...

اس ام اس ولنتاین جدید

www.bisms.ir › اس ام اس ولنتاین

·          

·          

Translate this page

اس ام اس ولنتاین جدیداس ام اس ولنتاین جدید SMS valentine • • • امسال ولنتاین خیالم راحته ! ... به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن…

اس ام اس ولنتاین - موبفا

www.mobfa.org/.../اس-ام-اس-ولنتاین-اس-ام-اس-ویژه-ت...

·          

·          

Translate this page

ضمن تبریک به همه ی عاشقان و دوستداران عزیز به مناسبت نزدیک شدن به روز عشق در فرهنگ غرب (valentine) و روز عشق ایرانی (سپندارمذگان) مجموعه ای از اس ام اس ها را ...

اس ام اس ولنتاین - اس ام اس جدید 93 - Blogfa

mohammad-fateme.blogfa.com/category/78

·          

·          

Translate this page

اس ام اس جدید 93 - ارشیو اس ام اس sms - - اس ام اس ولنتاین - اس ام اساس ام اس جدید,اس ام اسعاشقانه,اس ام ... میگم یه وقت زشت نباشه روز ولنتاین من تنهایی برم بیرووون.

اس ام اس جدید 93 - پیامک تبریک ولنتاین

www.shadihaa.blogfa.com/tag/پیامک-تبریک-ولنتاین

·          

·          

Translate this page

اس ام اس جدید 93 - پیامک تبریک ولنتاین - اس ام اس-جدیدترین اس ام اس های روز,گلچینی از بهترین اس ام اسهای 93:اس ام اس دلتنگی,اس ام اس تنهایی.

متن تبریک ولنتاین - اس ام اس،عکس،مدل لباس،دکوراسیون | بی ...

www.bikalak.com/tag/متن-تبریک-ولنتاین

·          

·          

Translate this page

رکورد شکنی آلبوم جدید ادل با نام “25” و پیشی گرفتن از تیلور سویفت_ ... اس ام اس مخصوص روز ولنتاین جدید ·اس ام اس ... اس ام اس تبریک روز ولنتاین روز عشاق .

اس ام اس های عاشقانه و خنده دار تبریک ولنتاین 2016 - نمکستان

namakstan.ir › اس ام اس مناسبتی

·          

Translate this page

پرفروش ترین و جدید ترین ساعت های مچی ... جدیدترین اس ام اس های زیبا و عاشقانه در مورد روز عشق ( ولنتاین ) در سال 2015 ، در ادامه اس ام اس ها را مشاهده نمایید. اس ام اس ...

پیامک عاشقانه تبریک ولنتاین - دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم ...

www.doostiha.ir/.../پیامک-های-عاشقانه-روز-ولنتاین.ht...

·          

·          

Translate this page

مجموعه پیامک های زیبا ویژه تبریک روز ولنتاین (سری چهارم). Admin; ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ... مجموعه ای از اس ام اس ها را برای تبریک به فردی که دوستش دارید آماده کرده ایم.

اس ام اس ولنتاین

www.4jok.com/sms/20

·          

Translate this page

اس ام اس ولنتاین,اس ام اس جدید ولنتاین,ولنتاین 92,جوک ولنتاین,روز ولنتاین,اس ام اس روز عشق,sms ولنتاین.

اس ام اس تبریک روز ولنتاین 93 | پیامک روز عشق 93

www.dailysun.ir/sms-greeting-valentines-day-93-day-l...

·          

·          

Translate this page

اس ام اس تبریک روز ولنتاین 93 | پیامک روز عشق 93 | SMS greeting ... تاریخ روز ولنتاین : ۲۵ بهمن هر ساله مصادف با ۱۴ فوریه میلادی روز ولنتاین نام دارد که در ..... مدلهای جدید و شیک سارافون مجلسی زنانه و دخترانه ۹۴ · اس ام اس جوک و خنده دار روز معلم 94 ...

اس ام اس جدید مخصوص روز ولنتاین - سایت عاشقانه 98 لاو

www.98love.ir/.../اس-ام-اس-جدید-مخصوص-روز-ولنتاین...

·          

·          

Translate this page

روز عشق ورزی،روزی محبت،روز ابراز علاقه آمد.. مال من باش ولنتاین من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها جائی را میسازم…,اس ام اس جدید مخصوص ...

اس ام اس جدید 95

smskhooneh.blogfa.com/

·          

·          

Translate this page

اس ام اس جدید 95 - اس ام اس,اس ام اس جدید,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس خنده دار,اس ام اس غمگین ... استبریک روز پدر (9) ..... جهت نمایش آرشیو اس ام اس ولنتاین اینجا کلیک کنید.

اس ام اس های روز ولنتاین - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم ها › طنز و سرگرمی

·          

Translate this page

Feb 13, 2009 - زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. ... بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی